Autor Milan Bukovecký

Autor Milan Bukovecký

sobota 21. ledna 2017

Múza

Písek Sahary, brousí aerodrom ostrova
Přiletěl přes hory moře, svléká děvčata
Blůzy jim vzdouvají, dává povel k malíři 
Tempeře biologii křivky, honí svá gesta

Chci být s jednou Erató, je to mé gusto
Když náhle vstoupí do vody, čistě bosá 
Nahá plave kraul, aby si pod skaliskem
S pocity nadvlády, nalila na akt melasu

Jak sluha, držím její klůcky, jsi zadaná
Zvídám, ne, jsem singl, tlačím za vingl
Ptá se, jakáže je žena, určitě jsi modla
Po prvním testu, točí se mi hlava, máš

Samé skrýše, chci s Tebou snít, Múzo
Bloudí mi mozkem, drápe palci písek
Jakmile obouruč ohnu její obruče
Napíšu báseň 


1 komentář:

  1. Tady si fantazie na mne klekla a obrazy vrátily závrať prázdnin. Ten den skutečně písek Sahary pískoval těla a my jsme marně čekali s drobnými na neodbytného milence Angličanky, který normálně hlídal lehátka a slunečníky, nepřišel, griloval lakomku, díky tomu se dámy na pláži svlékly do naha a způsobily mi tento fiktivní úraz. M.B.

    OdpovědětVymazat