Autor Milan Bukovecký

Autor Milan Bukovecký

neděle 29. ledna 2017

Makový koláč

Na poště v Řepích nemají pošťačky tak velké prdelky
Ne jak na Smíchově, dají i dálniční známku a paragon
Parkuji, u hala bala baráku, hned pod mostem silnice
Zvednu oči, betonové piloty, překlad, dvakrát ocelové
Závěsy, na nich spí namačkaní holubi, pod nimi suchý
Záchod, jak na Galapágách guano a vir ptačí chřipky
Bojim, na ni kupuji u Vietnamce, smažené brambůrky
Asi, jo, zmačnu knoflík a na číslo 597, platím telefony
Prdelka není velká, co byste si dal, ptá se pošty ptáče
Makové koláče, směje se, mají u mostu, princi, úžasné
Koupím Ti jeden, děvo, druhý sobě, třetí a čtvrtej dám
Holubům, směje se, dejte mi je, do dvou pytlíků, prej
Je v tom opium, říká pekař a teď žádné auto, kousám
Vracím se, dát jeden, pojď si proto holka, hevy metal
Pak lámu a drolím, dva pro hejno, hodí lejno na okno 
Uklízím, práší křídla, zobou, sedám do auta, už mám
Dálniční známku, tak mně policajt nezastřelí, možná
Ani Cikáni se zlatými prsteny, bodejť by jo, dojídám
Jsem starý muž v rauši, hořký makový koláč
Něco mezi dialektikou a ďáblem logiky
A i když ceny benzinu stoupají
I zvířecí instinkty žen
Jede můj svět

2 komentáře:

  1. Básnička pěkná, líbí se mi, s úsměvem :-)
    A makové koláčky mám také ráda, děkuji, pane Bukovecký, dobrý den!
    Hel.

    OdpovědětVymazat
  2. Docela mne vyčerpala, nemohl jsem se ji zbavit. Jakoby mne přesáhla. V noci mne budila.Určitě mi někdo vedl ruku. Díky Hel, nějak Vám to nepíše, nebo je to projekt? Opatrujte se! M.B.

    OdpovědětVymazat