Autor Milan Bukovecký

Autor Milan Bukovecký

sobota 21. ledna 2017

Matka

Kozoroh 1987

Svítí voňavá svíce, rajtuje jako Slunce
Nezapadne, oheň kroutí knot a plápol
Nocí breptá rádio, hledám kouty ticha
Uši rovnováhy balancují mé pocity, tu
Si sednu a kšíruji se do provazů, sním
Do oka technosféry, zájemci přednáší
Cestu v času, mamka slaví narozeniny
Se sestrami střežím dárky, zas ji uzřím
Její oči, běsi pálí mozek, chce pomoci
Jdu s kopce, naposledy klepu na okno
Cítím, že mě hledá její věčná láska
Ale moc osudu pátrá po její duši
Bůh ji odvádí z nemocnice
Vděčně pláču, vzlykám
I sněhové vločky 
Každá jiná

2 komentáře:

  1. Něžná...

    Mně se často připomíná můj táta, nikdy mně neublížil, věřil ve mě, byl mi pevným bodem vesmíru a tak zůstane... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky Hel,
    jsou to stesky, prakticky, nikdy jsem ji pořádně nepoděkoval.
    M.B.

    OdpovědětVymazat