Autor Milan Bukovecký

Autor Milan Bukovecký

neděle 5. února 2017

U obráceného koně

Můj děda, který nebyl můj děda, měl koně 
Oba kluci, pamatovali Masaryka a Němce
Je to tady, tudlencto, Hektor asi zdechne
Vemou nám krávy, zabijačka jen na černo
Naposled posekám pšenici, Hospodine é
Pomiluj ny, aktivistům prápory, dobro lidu
Dyk se máme dobře, rudí jedou, na maso
Náš valach, děda brečí, vlní se hřbet koně
Jde z něj smrad, mizí na korbě náklaďáku
Od té doby zabíjíme prasata na černo, no
He, jsme bez morálky, prohlížíme si knihy
Minulou dobu, grafiku peněz, rozpadající
Se domy po kolaborantech, osahávají mě
Pedofilové ve Velorexu, na sběru námelu
Elesdý, fet bejby bůmer, bítníkům Jůesej
Pohřby a zase pohřby, my, ministranti, ej
Úchněm, Rusáci, kropím jim hroby, dycky
Dyž du na náš hrob, pak i babičce, něco
Jako tůje tu chybí, to až můj syn, ji pořídí
Celé rodině, dej nám pánbů kýble bublin
Hraje mi žena na klimpr, i etudy Chopina
To jak ji v mládí naučili, ať nemusím topit
Uhlím, měli jsme piliňák, pro velké sněhy
Na všechno jsou traktory, pořád myslím
Na převráceného koně, visí i v Lucerně
Jako Armstrongova trubka tiše křičí
Vyžehlí bejvalku zlatou dobu
Pozve na prkna rokenrolu
Čas liberálů chce úrok
Němec chalifát

1 komentář: