Autor Milan Bukovecký

Autor Milan Bukovecký

neděle 19. února 2017

Řecký statek

Slunce už svítí, udeřilo do moře, vyběhli plameňáci
Volavky stojí na jedné noze, za mým autem se kouří
Je to písečný prach a vzdechy trav, na cestě ke stolu
Kde leží ouzo, statek plný tlustých děvčat na vdávání
Jsem jako trampík, jsem na zamávání, hraje muzika
Někdo na mě vínem stříká, má černé vlasy, tuhé tělo
Voní jídlo, cucám benzín do auta, sjedem se v koutě
Svezu ji tam, budeme se potit, noc u střechy mostu
Ve sladké vodě želvu chladit, až ráno, mám ustláno
Musím, já musím, jet dál, sbohem, řecká mušle
Mluvím teď slušně, slibuji, já se vrátím, krásko
Slunce už svítí, prásklo do moře, a plameňáci
Běží se mnou o závod

1 komentář:

  1. Fantazie z ostrova Lesvos /dříve Lesbos, běda, jestli tam řeknete Lesbos/ . Jedeme s kamarádem a ženami v autě, v kanálu s námi běží plameňáci, opakovaně otáčím vůz, pořád si s námi hrají, pozorují nás tlustá řecká děvčata na vdávání, jsou rozhicovaná, chtějí tančit, naše manželky také, teče ouzo, klouže do hrdla, sirtaki, tadá, tadá!

    OdpovědětVymazat