Autor Milan Bukovecký

Autor Milan Bukovecký

neděle 18. prosince 2016

Noční let

Skáču, na Saharu letí ranní paprsky 
Slunce
Snáším se, duny se jak tsunami vlní
Jsou tváře
Volný pád?, žonglér a křovákův běh
Zazáří
Sliter, a poušť s karavanou velbloudů
Klimbá
Plachtím, stáčím se nad oázou, voda
Slintám
Seskok, cíle, ženy v módních šatech
To cintám 
Padák, poušť má srdce, střílím z koltu
Plíce
Vztlak, jezero dá doutník z makovice
Dám si
Pak že, písek nemá démony, shora 
A dolů 
Dopad, nechci kupovat luxus rituals 
Ježto na poušti je vše zadarmo, tak
Zkouším, pořád jak na laně, cik cak
Tlak na šňůry a když se rozkoukám 
Roznáší se mozol i na střed Evropy
Středokontinent a jeho šlápoty
Ve městě kde je také poušť
Ji kydám

1 komentář:

  1. Poušť mne fascinuje. Jednou jsem šel pouhých 20 kilometrů v písku. Pak vádím. Znovu v písku. Onemocněl jsem pískem v písku. Nedá se to popsat. Dal jsem si tam ruku na srdce, že se vrátím. Pak přišla Velká prérie a onemocněl ještě více. Pak jsem se podíval k Evropě, a bylo vymalováno. Můj dům jsou Čechy a Suchdol u Kutné té hory, asfaltka z Prahy až tam.

    M.B.

    OdpovědětVymazat