Autor Milan Bukovecký

Autor Milan Bukovecký

pondělí 11. března 2024

Nový svět


Cí ve, některé vystrašené, otetují Cikáni kérkou
Ladí atak, být za dobře s dračí kuchyní Číňana
Doleva doprava, sedíme v ghettu potetovaných
Jíme mastnou Čínu se šlemy sperma do otroka
Vešly, pokérované míšenky, oči cílí jejich břicha
A zvědavé zimy na kopci hřbitova Benešova, jé
Netetovaní se diví, kam asi ten Svět jde, copak
Co to asi je, svrab teorie demokratického hnoje
Kampak si zajdem za bubnu elitářských tupců
Jejda, ještě vrazi v plášti, injekcí straší národ
Nová moc, nová řeč, že zpitomnělí byrokrati
Pro mne velci Haranti, lížou fašistům prdel
Šlapou po historii, která dala kus Evropy
Nám, pole a slovanské řeky, tu Prahu
Teď by ji blbci prodali dalšímu volu
Tlačí se k nám vřed kolonialisty
Staré zámecké schody poblil
A neuklidil, a neschne to
Jen smrdí

Tak, Andělíčku, můj strážníčku
Opatruj mi, mou dušičku
I jemu, bratranci

Josefu Kubínovi
In memoriam

8.3.2024

 

2 komentáře:

  1. Díky, Hel! Byl jsem na pohřbu příbuzného a zároveň viděl naši generaci umírat! Jinde nám říkají Boomers. Vzpomínal jsem, že když to ruplo v 89-tém, byl jedním z těch neviditelných, který se výrazně podíleli na hladké změně režimu. Potvrzuji jeho chování, byl jsem u toho. Hezký den a Opatrujte se!
    M.B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, vážený pane Bukovecký,
      přeji vše dobré a hodně pěkných dní s básněmi, jaro přichází! Těším se :-)

      Hel.

      Vymazat