Autor Milan Bukovecký

Autor Milan Bukovecký

čtvrtek 21. března 2024

Bush


Kouknu do buše, kouknu na nebe, spustím žaluzie
Straší mně, že mraky sežraly Slunce a vaří kroupy
Jsem sám, čekám na legitýme, jestli mi něco koupí
Vzpomněl jsem na její fest nohy a whisky s mlékem
Když to smíchám, tak sám, opouštím v bázni Blues
Sykot hada, verše Walt Whitmana valí Stébla trávy
Je to jiná muzika, já o dětech, v mládí jsem psavec
Beru tužku, jak krtek sosí na jaro, hrábnu si na pole
Kouknu špižůrkou jak je venku, kde jsou vaky vody
Sním, že ke mě kráčí buší, slejváky politá má žena
Blůza ji polepí, svítí tělo, prsa, vlasy, slzí naše děti
Štěstí že nezblbly, nepodaly si ruce s teomarxisty
Lásko, stříhal jsem ve vodě růžím, tak jak’s chtěla
Nepustíme si televizi, je tam samý pitoma a srabi
Jak nám chtějí z univerzity Brünn vnutit cvrčky
Jíst žížaly a trávu se zelenou pakáží Němců
Musím také kouknout na hajzl papír, jestli
Nepřidali fluor, aby nám neupadla řiť
Promiň, i Amazonkám bez vulvy
Co sedávají na hlavni houfnice
Hubou bojují s Vovou Rusem
Nebezpečné s měsíčky
Mají je asi s fluorem
I bílá Evropa

Gott mit uns?



Žádné komentáře:

Okomentovat