Autor Milan Bukovecký

Autor Milan Bukovecký

neděle 18. února 2024

Naďa K. Krupská


Jedeme pro kuchaře z podzemí Lucerny, koukám, hele
Ty se fakt podobáš Leninovi, co s tím uděláš, seš mate
matik, nebo filozofik, fikáš holky, hladíš jejich vdolky, có
Nó, uteču s tím ksichtem a budu se prodávat v Americe
Co chceš víc, flák, přiletěl hrnec od tlouštíka, taky kudla
Bác, chlap velký jak kráva s mačetou v ruce na prasata
Zlomil Leninovi ruku, začal zpívat Kakalin, kakalin má já
Ohnu se, kopnu ho do kolena, zlomím nohu, dá mi ránu
Eště stojí, za to mu urvu ucho, spadne, personál, kouká
Satík funí, Leninova krev všude teče, vyrvu obvazy, byly
Pod hasičskou sekyrou, mastňák na ni čučí, obvazuji ho
Lenin má ruku v šátku, krev v očích, je tu nápomoc, v ní
Sní šéfova asistentka Naděžda o pomstě, jsem prý drzý
Umřel dědeček a nechtěla mne pustit z práce, nepřijdu
Naděždo Konstantinovno Krupská, pustím Tě, nebudeš
Mi tak říkat, jo, Naděž, hodila po mně knihu jízd, hajzle
A Lenin, ten utekl Komoušovi přes dráty, a já, já jsem
Začal psát knihu Dlouhý den a začal znovu číst
Karafiátovy broučky, abych se pak vyšvihnul
V ineditním sborníku s básní záchodová
Mísa, povídka a k tomu poezie
Sbohem Beatles a postel
Brigitte Bardot

2 komentáře:

  1. Vážený pane Bukovecký,

    no páni!! to koukám, jak jste to rozehrál se slovy, představami a obrazy...

    Mějte se pěkně! Moc Vás pozdravuji.

    Hel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Hel! Nejhorší na tom je, že jsou to vesměs pravdy, jak jste správně komentovala “slovy, atd”. Pronásludeje mne
      minulost, která mne urazila a bohužel, její systém identity správy věcí, se vrací! Hezký den! M.B.

      Vymazat