Autor Milan Bukovecký

Autor Milan Bukovecký

úterý 7. dubna 2020

Katedrála Svatého Klimenta


Nechtěl jsem ho vzbudit v nebi, tak jsem koupil svíce
Tenké a ohnuté, křísnu sirku, oheň na knotu si rajtuje
Dnes 100-letý otec mi šlehá pocit, přitom ukážu syna
Táta tlačí, abych nemluvil o Gulagu, šouru za Severní
Polární kruh, 5,5 tisíc kilometrů tam a zpět, kde ztratil
Malíček, kde trefili břicho a hlavu, kde 10 dnů nejedli a
Chcali na ikony, bučeli Bůh není, nechce ten můj Čech 
Abych o tom mluvil, jen o Medvídkovu můžu a Praze
O sestrách a bratru, nádherné matce, o obrazech
O mých sestrách a matce, dětech a ženě
O snech, které neuměl uskutečnit
O capce alkoholu, vejci, špeku 
Asi jsem na něco zapomněl
Karlův most je prázdný
Nic není na nic
Jen nicota
Amen

2 komentáře:

  1. Je-li jsme se synem na zahrádku do Tróje! Město bylo pod námi, vylidněné, trčel industriál! Nad tím kusem krásy visel kazisvět opar, asi z desinfekce. Trochu jsme hrabali, tvrdě vykopali kořen stromu, přes plot besedovali, co ten svět. Nazpět bylo překvapení. Parkujeme těsně u Karlovy ulice, syn mne tlačí do kostela, zavřeno, jdeme na Karlův most do Mostecké a když jdeme zpět, někdo otevřel dveře kostela, úplně mi zvlhla rouška, zpotil jsem se a vznesl až do oblak! Tož tak! Hezký den, Hel, přeju zdraví Vám a rodině! Milan Bukovecký

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, moc děkuji, pane Bukovecký, i Vám, a veselé Velikonoce!

    Hel.

    OdpovědětVymazat