Autor Milan Bukovecký

Autor Milan Bukovecký

středa 11. prosince 2019

Venuše

Sype sen v předtuše
Horký písek do duše
Balí knoflík z bakelitu
Ráz ledového satelitu
Vzkřísí dobu pravěku
Bok po boku své Bohy
Ti se tlačí na její vlohy

A Večernici myjí nohy
Saně rakety letí v žáru
Řeka páře švy zrcadla 
Hodí sponu do pačesů 
Lány ánfasu, včelí účel 
Faktory hrábí traktoru 
Sbírá taklenc obvykle 

Copak ptá se železo?
Balím na její planetu
Dřiv než mi unikne
Nejdříve na orbitě
I jiní se jistě pídí 
Je to Venuše
A Jitřenka

Se vidí

3 komentáře:

  1. Ještě dám jednu verzi, asi k Vánocům, uvidíme!
    Hel, mám z Vás radost!
    Milan B.

    OdpovědětVymazat
  2. Dejte, pane Bukovecký!
    Radost, ze mě? Sice nevím, co máte na mysli, ale jsem rovněž potěšena :-)
    Hezký den, pane Bukovecký.
    Hel.

    OdpovědětVymazat
  3. Děte! Za prvé se musíte podívat na Vaši tvorbu, za druhé, měli by se na Vás podívat i Vaši čtenáři. Spadne jim pusa, tak jako mě!
    Hezký den a opatrujte se!
    Milan B.

    OdpovědětVymazat